I min roll som försäljningschef på Akribi har jag under hösten sålt och driftsatt ett antal av våra ekonomisystem utan att personligen ha träffat kunderna som ska arbeta i det. All kontakt, utbildning och support har skett främst via nätet men till viss del också via mobiltelefon. Går det verkligen att driftsätta ett helt nytt ekonomisystem utan att rent fysiskt vara på plats, och ändå kunna överträffa kundernas förväntningar? Ja, med Fenix Ekonomi är det faktiskt fullt möjligt!
Att slippa resor till och från kunderna är självklart bra för miljön samtidigt som det också sparar tid och pengar för kunderna. Det som krävs istället är ett eller två mobilsamtal extra för att kontrollera så att allting rullar på som det är tänkt. För det är helt ärligt sällan som kunderna behöver ringa mig. Fenix Ekonomi är både enkelt och användarvänligt, samtidigt som det innehåller alla de avancerade funktioner som kännetecknar ett modernt och funktionellt ekonomisystem.
Nu befinner vi oss dessutom i bokslutstider och när jag pratar med kunderna kommer det kommentarer som följande:
”Det var mycket smidigare än jag trodde att göra bokslutet i Fenix än i det gamla systemet, och då jag ändå höga förväntningar.”
”Jag ser redan fram mot bokslutet nästa år, så smidigt det kommer att gå när vi fullt ut får nytta av det arbete vi gjort nu i höst.”
”Att ha alla transaktionsrader på samma verifikation inkl rättningarna sparar massor med tid.”
”Jag gillar Fenix ju mer jag jobbar i det”
Låt mig övertyga dig också – boka en demo!
Akribis mål är att överträffa kundernas förväntningar. Därför är det väldigt kul, inspirerande och tillfredsställande att både se och höra hur Fenix förenklar och underlättar ekonomirutinerna ute hos våra nya kunder.
Vill du också förenkla din vardag? Boka en demo av systemet, så ska jag övertyga dig om hur enkelt det är att byta till Fenix!