• Hoppa till huvudnavigering
  • Hoppa till huvudinnehåll
  • Hoppa till sidfot

+46 42-450 21 00

info@akribi.se

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Vimeo
  • TeamViewer
Akribi System AB | Fenix Ekonomi

Akribi System AB | Fenix Ekonomi

En till WordPress-webbplats

  • Om oss
    • Vår historia
    • Våra medarbetare
  • Vårt erbjudande
    • Ett helintegrerat ekonomisystem
    • Molnbaserad lösning
    • 10 skäl att välja Akribis ekonomisystem
    • Boka demo
    • Support i världsklass
    • Fastighetsmarknadens bästa paketlösning
  • Nyheter
  • Kundselfies
  • Events
    • Webinarier & demos
    • Användarmöte
      • Användarmöte i Malmö den 26-27 september
      • Program och seminarier – användarmöte 2023
  • Kundzon
    • Driftinfo Akribi Cloud
    • Instruktionsvideos
    • Helpdesk
    • Fjärrstyrning
  • Lediga tjänster
  • Kontakt

Enkel och tydlig prissättning

Akribis ekonomisystem har en tydlig och enkel licensiering som är lätt att förstå. Här finns inte en massa tilläggsmoduler eller volymbegränsningar, utan allt ingår i ett och samma pris; drift, uppgraderingar, support som svarar på frågor och hjälper dig online, lagring av databaser, dokument, fakturabilder m m.

Det finns tre olika typer av användare: All, Standard och Frågeanvändare. Alla användare är namngivna användare. Alla användare kan ställa frågor, budgetera och se rapporter och dashboards (Business Intelligence rapporter).

Frågeanvändare säljs i paket om 10 eller 50 frågeanvändare som via mobil, läsplatta eller webbläsare på dator ställer frågor, attesterar fakturor, budgeterar, tittar på eller skapar rapporter med s k drill-down.

Standard-användare har funktioner för att kontera verifikationer via Excel eller i systemet göra avstämningar, mata in leverantörsfakturor, betala fakturor, skapa kundfakturor, göra inbetalningar, underhålla inventarier och fastigheter i anläggningsregistret enligt K3 som hanterar planmässiga avskrivningar och skattemässiga avskrivningar i samma register.

All-användare har alla funktioner som gäller för Standard-användare plus att man kan tolka leverantörsfakturor, ta emot e-postfakturor på mail, lägga upp budgetflöden inklusive budgetmall samt bygga eller redigera dashboards (Business Intelligence-rapporter).

EDI – den enda tilläggsmodulen
Till Akribis ekonomisystem finns en tilläggsmodul som hanterar EDI-fakturor. Denna tjänst inkluderar support, VAN-operatör, GLN-nummer, fritt antal företag, brevlåda för EDI-fakturor, automtisk kontering utifrån Excelark, automatiska attestflöden, bilagor till fakturorna samt lagring av data. Denna tilläggstjänst har en prislista som baseras på volym, där det blir billigare per faktura ju större volymer du har.

Kontakta oss

Har du några frågor? Kontakta oss här!


Kontakta oss

Footer

+46 42-450 21 00

helpdesk@akribi.se

Meny

  • Om oss
    • Vår historia
    • Våra medarbetare
  • Vårt erbjudande
    • Ett helintegrerat ekonomisystem
    • Molnbaserad lösning
    • 10 skäl att välja Akribis ekonomisystem
    • Boka demo
    • Support i världsklass
    • Fastighetsmarknadens bästa paketlösning
  • Nyheter
  • Kundselfies
  • Events
    • Webinarier & demos
    • Användarmöte
      • Användarmöte i Malmö den 26-27 september
      • Program och seminarier – användarmöte 2023
  • Kundzon
    • Driftinfo Akribi Cloud
    • Instruktionsvideos
    • Helpdesk
    • Fjärrstyrning
  • Lediga tjänster
  • Kontakt

Hjälplänkar

  • Supportsida
  • Användarforum
  • Aktuell Driftinfo
  • Dataskyddspolicy
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Vimeo

Copyright © 2023 SEO Themes. All rights reserved. Return to top