För en tid sedan blev vi kontaktade av ett lite större kommunalt fastighetsbolag inom allmännyttan som var nyfikna på att få veta mer om Fenix och hur vårt system fungerar. De hade varit på kurs med några av våra befintliga användare och blivit både förvånade och överraskade över hur smidiga deras byten från andra ekonomisystem till Fenix hade gått. En av användarna som de hänvisade till var Linda Larsson, ekonomichef på Faxeholmen AB i Söderhamn. Faxeholmen är Söderhamns kommunala bostadsbolag och nöjd Fenix-användare sedan en tid tillbaka. Hon kommenterade deras byte till Fenix så här:
”Ja, till oss kom de från Akribi under tre dagar för att implementera Fenix och sen åkte de hem igen. Sen dess har vi bara behövt få support via telefon några gånger, men vi var självgående i systemet tämligen omgående. Det enda som var lite jobbigt var att få ut all gammal data men det visste vi ju om. Det var ju bl a därför vi bytte.”
Det här visar inte minst betydelsen av att ha en bra produkt men framför allt att ha användare som är nöjda med det som vi levererar. Vi älskar mun till mun-metoden! Det är den allra bästa marknadsföringen vi kan få. Så fortsätt gärna prata gott om oss och att rekommendera Fenix till dina branschkollegor. Vi tackar mycket ödmjukt för hjälpen!