• Hoppa till huvudnavigering
  • Hoppa till huvudinnehåll
  • Hoppa till sidfot

+46 42-450 21 00

info@akribi.se

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Vimeo
  • TeamViewer
Akribi System AB | Fenix Ekonomi

Akribi System AB | Fenix Ekonomi

En till WordPress-webbplats

  • Om oss
    • Vår historia
    • Våra medarbetare
  • Vårt erbjudande
    • Ett helintegrerat ekonomisystem
    • Molnbaserad lösning
    • 10 skäl att välja Akribis ekonomisystem
    • Boka demo
    • Support i världsklass
    • Fastighetsmarknadens bästa paketlösning
  • Nyheter
  • Kundselfies
  • Användarmöte
    • Användarmöte 2022 på Yasuragi
  • Kundzon
    • Driftinfo Akribi Cloud
    • Instruktionsvideos
    • Helpdesk
    • Fjärrstyrning
    • Fenix Cloud
  • Kontakta oss

Ett helintegrerat ekonomisystem

Det självklara valet för fastighets-, energi- och VA-bolag!

Akribis ekonomisystem är ett helintegrerat och flexibelt ekonomisystem som är utvecklat speciellt för de speciella behov som finns hos fastighets-, energi- och VA-bolag, som exempelvis momshantering samt anläggnings- och projektredovisning enligt K3. Det har utvecklats helt från grunden av Akribis team av skickliga programmerare, i nära samarbete med en referensgrupp av befintliga kunder. Att vi själva bygger och löpande utvecklar systemet i Microsoft-miljö gör att vi aldrig behöver kompromissa med vare sig teknik eller innehåll, utan kan dra full nytta av de uppgraderingar som görs.

Systemet möter alla de krav och behov som en allt mer mobil värld ställer. Som användare får du ett modernt och mycket användarvänligt gränssnitt som bygger på HTML 5 och javascript, vilket gör att systemet per automatik anpassar sig efter den enhet som du för stunden använder; stationär dator, läsplatta eller smartphone.

Redan när vi började utveckla systemet har vi arbetat utifrån ett antal principer:

  • Inga kundanpassningar – det ska vara ett standardsystem.
  • Kunderna ska själva kunna göra det mesta av det traditionella konsultjobbet.
  • Små uppgraderingar ofta – förenklar tester och ger ett högre tempo i utvecklingen samt innebär enklare inlärning av nya funktioner för kunderna.
  • Elektroniska dokumentet är centralt.
  • Gör transaktionen klar direkt.
  • All data är uppdaterad så att analyser kan göras utan att invänta ”körningar”.
  • Lätt att integrera med andra system och databaser.
  • Enkel licenshantering och enkel prissättning.
  • Alla nya funktioner, ändringar och rättningar som görs löpande, beskrivs alltid i versionsloggen som våra användare når via hjälpmenyn i systemet.

Vidareutvecklingen av systemet styrs utifrån specifika kundönskemål, vårt användarforum, marknads- och lagkrav samt önskemål som framför vid vårt årliga kundseminarium. All utveckling sker i nära samarbete med en referensgrupp av kunder. Denna grupp kan variera beroende på vilka funktioner som utvecklas.

Läs mer om systemets olika delar och funktioner

Kontakta oss

Har du några frågor? Kontakta oss här!


Kontakta oss

Footer

+46 42-450 21 00

helpdesk@akribi.se

Meny

  • Om oss
    • Vår historia
    • Våra medarbetare
  • Vårt erbjudande
    • Ett helintegrerat ekonomisystem
    • Molnbaserad lösning
    • 10 skäl att välja Akribis ekonomisystem
    • Boka demo
    • Support i världsklass
    • Fastighetsmarknadens bästa paketlösning
  • Nyheter
  • Kundselfies
  • Användarmöte
    • Användarmöte 2022 på Yasuragi
  • Kundzon
    • Driftinfo Akribi Cloud
    • Instruktionsvideos
    • Helpdesk
    • Fjärrstyrning
    • Fenix Cloud
  • Kontakta oss

Hjälplänkar

  • Supportsida
  • Användarforum
  • Aktuell Driftinfo
  • Dataskyddspolicy
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Vimeo

Copyright © 2022 SEO Themes. All rights reserved. Return to top